23 czerwca, 2021

Co zrobić kiedy pojawiają się problemy ze wzwodem po odstawieniu sterydów?

3 min read

Cena za szybko wyrzeźbione i piękne ciało, może być naprawdę bardzo wysoka. Panowie, którzy zdecydują się na zaprzestanie spożywania anabolicznych sterydów, zmagają się nierzadko z wieloma rezultatami ubocznymi. Przywrócenie odpowiedniej równowagi w ich organizmie, może potrwać nawet wiele tygodni. Powrócenie do pełnej sprawności wymagać będzie skorzystania z pomocy specjalisty.

Anaboliczne sterydy są pomocne w uzyskaniu lepszych efektów w zakresie budowania tkanki mięśniowej. Panowie chcący osiągać szybkie efekty, atrakcyjną sylwetkę, sięgają po nie nawet mimo świadomości wielu skutków ubocznych związanych z ich zażywaniem. A tych jest naprawdę sporo. Pośród nich jednym z najtrudniejszych dla panów będą z pewnością zaburzenia erekcji.

Sterydy to wróg męskości

Męskie, umięśnione ciało może być atrakcyjne nie tylko dla kobiet, ale i dla samych mężczyzn, którzy ambitnie rzeźbią swoją sylwetkę. Niestety, tak naprawdę anaboliczne sterydy to istny zabójca dla rzeczywistej męskości. Podczas spożywania suplementów hormonalnych może się nam wydawać, że z ilością testosteronu męskiego jest w wszystko w jak najlepszym porządku. Niemniej jednak tak naprawdę dostarczanie hormonów z zewnątrz zaburza istotnie proces naturalnej produkcji testosteronu.

Po tym, gdy odstawimy sterydy nie tylko dojdzie do obniżenia popędu seksualnego, ale pojawić się mogą również zaburzenia związane z erekcją. Na internetowych forach możemy łatwo odnaleźć wypowiedzi nawet i dwudziestoletnich panów, którzy przerażeni są występującym u nich zupełnym brakiem możliwości do osiągania wzwodów i odbywania stosunków seksualnych. Poza utratą płciowego popędu i występowaniem zaburzeń erekcji, może występować również ginekomastia, trądzik czy też łysienie.

Problemy, który nie mijają

Większość spośród mężczyzn odstawia suplementację hormonalną, kiedy tylko zauważy występowanie pierwszych skutków ubocznych. Niestety, później może być już tylko gorzej. Zażywanie anabolicznych sterydów trzeba niestety w takim przypadku przerwać, gdyż prowadzą one do spustoszenia w obrębie całego organizmu. Niemniej jednak zachodzące w nim procesy, nie powrócą od razu do normy. Niekiedy musi minąć nawet parę tygodni, zanim hormonalna gospodarka zacznie właściwą pracę.

Jest to niezwykle trudny czas dla panów. Tym bardziej tych młodych, dla których sprawność w sypialni jest jednym spośród wyznaczników swojej wartości. Niektórzy z nich powracają do brania sterydów albo popadają w stany depresyjne. Nawet jeżeli wykażą się silną wolą, najlepsze rozwiązanie to skorzystanie z pomocy specjalisty. Dzięki właściwemu dobraniu leków, możliwe stanie się przywrócenie naturalnych mechanizmów w organizmie mężczyzny.

Jak leczy się problemy ze wzwodem?

Przede wszystkim lekami takimi, jak sildenafil albo też innymi czynnymi substancjami zaliczanymi do grupy inhibitorów fosfodiesterazy typu piątego. Wśród nich za najbardziej skuteczne uznaje się Kamagrę i Viagrę. Wykazują one silne działanie, dlatego specjaliści przepisują młodym panom zwykle najniższe ich dawki. Po poddaniu ocenie efektów terapeutycznych, mogą oni podjąć decyzję odnośnie zwiększenia dawki albo zmiany leku na zupełnie inny.

Żeby organizm miał szansę szybciej poradzić sobie ze skutkami ubocznymi zaprzestania zażywania sterydów, warto będzie zadbać o ogólny stan zdrowia. Wprowadzenie zbilansowanych posiłków obfitujących w produkty zawierające spore ilości magnezu, żelaza, synku, jak i witamin A,C i E, pomoże z pewnością w uzupełnieniu braków testosteronu. Ponadto uprawianie regularnej aktywności fizycznej doprowadzi do wzmocnienia układu krążenia i poprawi ogólną kondycję naszego organizmu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *