Nowa moda w bankowości

Od zeszłego roku w Polsce pojawiła się nowa strategia w Bankowości, konkretnie chodzi tu o lokalizację placówek i oddziałów. Dotychczas banki znajdowały się w centrum lub wielkich galeriach handlowych, nie licząc małych placówek poza centrum miast. Takie postepowanie sprawiło , że w średniej wielkości miastach główne ulice są zdominowane przez niewielkie oddziały bankowe, niekiedy jest ich więcej niż lokali z fastfoodami. Konkurencja między takimi oddziałami jest ogromna , a fakt , że potencjalny klient ma oddziały konkurencji wyciągnięte jak na dłoni i może chodzić od drzwi do drzwi i porównywać oferty sprawia , że ciężej jest zawalczyć o klienta. Pewien bank w Polsce postanowił w sprytny i korzystny dla klientów sposób zawalczyć o klientów w miejscach gdzie każdy człowiek bywa przynajmniej raz w tygodniu. Chodzi o supermarkety, każdy z nas musi jeść i co za tym idzie musi kupować pożywienie, rynek żywnościowy zdominowany jest przez wielkie korporacje posiadające sieci supermarketów na całym świecie, i każdy człowiek mieszkający w mieście korzysta z ich asortymentu. Te lokalizację mają duży potencjał ze względu na to , że jest bardzo duża rotacja klientów , i są to osoby , które przychodzą wydać pieniądze a nie tylko pooglądać wystawy tak jak w przypadku galerii. Moda ta ma bardzo duży potencjał , a oddziałów w takich lokalizacjach przybywa z dnia na dzień. Jest to bardzo fajne panaceum na problemy z kartą płatniczą przy kasie w markecie, problem ten można rozwiązać błyskawicznie o ile jesteśmy klientami odpowiedniego banku.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem: